kaninloggen

Alla inlägg under december 2013

Av kaninloggen - 31 december 2013 19:45

Jag vill bara säga GOTT NYTT ÅR!!!

 

 

Av kaninloggen - 31 december 2013 15:52

Tjo!

Nu har jag precis varit ute en liten stund med Miffy i koppel. Hon är inte så van vid att bli hanterad eftersom hon inte gillar det och därför har jag inte gjort det så mycket. Men nu ska det bli ändring på det! Nu ska hon bli mer van vid att bli upplyft, borstad mm.

Det började idag med promenaden. Vi var bara ute en liten stund eftersom jag vill att hon ska längta till nästa gång. Är man ute för länge kanske hon tröttnar och tycker bara att det blir tråkigt nästa gång.

Här kommer några bilder från idag, det ser ut som att hon har kul.

     

Blir väldigt grå och tråkiga bilder med detta vädret... Kan det inte komma någon snö!

Av kaninloggen - 30 december 2013 22:29

Bjuder på en bild på Miffy, från i somras tror jag.

Jag ska troligtvis fota Miffy imorgon så det kanske kommer upp lite bilder då. Vi får se hur det blir, det är ju mörkt jämt nu tycker jag.

  

Oredigerad


Av kaninloggen - 30 december 2013 19:45

Hejsan!

Jag tycker att ni ska kolla in en webbutik som jag tycker är väldigt bra. De har snabb leverans på sina nästan 900 produkter till kaniner. Där har jag köpt nästan alla mina kaninsaker till billiga priser. De har hur många burar som helst, både ute- och inneburar.

Kolla in: teddytassen


Första gången jag länkar så hoppas att det funkar, säg till annars så ska jag fixa det.

Presentation


Hej! Jag är en 13-årig tjej som älskar kaniner. Här kommer jag att skriva om min 3-åriga kanin Miffy.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorithusdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Kanin
 Hamster
 Fågel
 Fisk
 Råtta
 Mus
 Marsvin
 Chinchilla
 Vandrande pinne
 Orm
 Ödla
 Sköldpadda
 Gerbil
 Spindel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards