kaninloggen

Alla inlägg under oktober 2012

Av kaninloggen - 26 oktober 2012 20:21

Idag har det varit VÄLDIGT kallt! Kollade precis på termometern och det var 2 minus ute! Jag la i mer halm i Miffy och Flingas bodelar, så att dom inte ska frysa. :)

Kollar på Xfactor nu. Hejar på Awa! Ni då?

Av kaninloggen - 26 oktober 2012 20:00

Här där jag bor är det väldigt omväxlande väder. Jag visar ett exempel på det nu.

       

Bilderna är från igår. Det växlade från snö (årets första!) till sol på bara några minuter!

Av kaninloggen - 14 oktober 2012 20:00

Har ni sett den nya headern? Är den fin? Skriv i kommentarerna vad ni tycker! Ses!  

Av kaninloggen - 14 oktober 2012 19:25

Jag tänkte att bloggen kunde handla lite om mitt intresse för fotografering också. Inte bara om Miffy och Flinga. Så kommer lägga ut lite bilder då och då på det jag fotat. Oftast lånar jag mammas kamera för den är bättre än min, det blir finare bilder på mammas! Nu kommer en STOOR bildbomb: (Bilderna har jag tagit nu i veckan)

                               

Kanske inte världens bästa men det är kul att ta kort! Dessutom håller jag ju på att lära mig!   

Av kaninloggen - 14 oktober 2012 16:22

Hej på er!

Idag tog jag med Miffy på en promenad i det fina, men kalla, höstvädret. Flinga vägrade att följa med!:) Lånade mammas kamera och det blev MYCKET bättre bilder!

     

Av kaninloggen - 11 oktober 2012 18:10

Förlåt ännu en gång för att det var länge sen jag bloggade!

Miffy mår i alla fall som vanligt nu och jag har borstat ut Flingas tovor.  

Presentation


Hej! Jag är en 13-årig tjej som älskar kaniner. Här kommer jag att skriva om min 3-åriga kanin Miffy.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorithusdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Kanin
 Hamster
 Fågel
 Fisk
 Råtta
 Mus
 Marsvin
 Chinchilla
 Vandrande pinne
 Orm
 Ödla
 Sköldpadda
 Gerbil
 Spindel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards