kaninloggen

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Dag 3

Av kaninloggen - 12 maj 2013 14:33

Dag 3

Idag har jag varit ute i mellan 30-45 minuter. Vet inte exakt. Först klickertränade jag på samma sätt som igår. Sen ville jag att dom skulle följa en pinne, och då knackade jag med den i marken, och klickade och gav godis när dom gjorde det. Det gick sådär... Dom ville bara ha det godiset som jag hade i handen. Hehe!

Dessutom så lyckades jag röra vid dom lite när dom åt äpplebitar! Jag gjorde små cirkel-rörelser med fingret på dom. Men jag kunde inte göra så länge. Men jag är glad ändå!

Om det är något du undrar över är det bara att fråga!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kaninloggen - 12 januari 2014 16:15

Tjena! Nu har jag precis varit ute på promenad med Miffy. Hon fick känna på snön första gången för i år. Det ser ut som hon har jättekul på promenaderna, men det är fortfarande lite problem med att hon känner sig osäker när jag lyfter upp henne o...

Av kaninloggen - 3 januari 2014 13:15

Hejsan! Jag tänkte berätta om vilka nyårslöften jag har med Miffy. Eller jag skulle nog hellre säga att det är mål som jag gärna vill uppnå. Det är ju inte direkt några löften som ska uppfyllas. Mål: - Miffy har blivit lättare att få tag i när ...

Av kaninloggen - 2 januari 2014 21:15


Hallå! Idag fick Miffy en paus från promenaderna, plus att det regnade och hon gillar inte regn. Istället satt jag hos henne men hon vågade inte riktigt gå fram till mig i början. Jag antar att hon var rädd att jag skulle ta upp henne. Hon gillar v...

Av kaninloggen - 31 december 2013 19:45


Jag vill bara säga GOTT NYTT ÅR!!!    

Av kaninloggen - 31 december 2013 15:52

Tjo! Nu har jag precis varit ute en liten stund med Miffy i koppel. Hon är inte så van vid att bli hanterad eftersom hon inte gillar det och därför har jag inte gjort det så mycket. Men nu ska det bli ändring på det! Nu ska hon bli mer van vid att...

Presentation


Hej! Jag är en 13-årig tjej som älskar kaniner. Här kommer jag att skriva om min 3-åriga kanin Miffy.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favorithusdjur?
 Hund
 Katt
 Häst
 Kanin
 Hamster
 Fågel
 Fisk
 Råtta
 Mus
 Marsvin
 Chinchilla
 Vandrande pinne
 Orm
 Ödla
 Sköldpadda
 Gerbil
 Spindel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards